Baldų priežiūra. Baldus būtina statyti sausose, gerai vėdinamose patalpose, patalpos temperatūra neturi būti žemesnė kaip +8 laipsniai pagal Celsijų, bet ne aukštesnė kaip +30 laipsnių pagal Celsijų, santykinis patalpos drėgnumas tarp 45 ir 70%. Baldus būtina saugoti nuo tiesioginių saulės spindulių, neglausti prie drėgnų sienų ar apšildymo įrenginių. Perstatant baldus būtina viską iš jų išimti. Baldų paviršiai padengti sintetinėmis plėvelėmis, lakais ar emalėmis yra atsparūs buityje naudojamiems valikliams, tačiau valant draudžiama naudoti valymo priemones turinčias abrazyvinių bei rūgštinių medžiagų. Būtina saugoti, kad ant paviršiaus nepatektų skysčiai tirpdantys apsauginę plėvelę, laikytųsi vanduo. Laminuotos medžių drožlės plokštės baldus neigiamai veikia tiesioginis kontaktas su vandeniu. Svarbiausias dėmesys prižiūrint iš laminuotos medžio drožlių plokštės (LMDP) pagamintus baldus turi būti skiriamas plokštės briaunoms (kantui), nes per jas galintis patekti vanduo gali "išpūsti" ir pačią plokštę. Išpylus vandens ar kito skysčio jį reikia greitai nuvalyti. Ilgiau paliktas vanduo gali prasiskverbti per plokštės briaunas į vidų ir deformuoti plokštės paviršių. Neleidžiama ant baldų paviršiaus statyti karštų daiktų be termoizoliacinio padėklo. Periodiškai būtina suvaržyti ir sureguliuoti judančias dalis laikančią furnitūrą. Garantija. Baldams suteikiama naudojimo garantijos trukmė – 24 mėnesiai, jei baldai naudojami buityje, ir 12 mėnesių - jei baldai naudojami visuomeninės paskirties objektuose. Garantijos taikymas apibrėžiamas gaminio pase, kurį pateikiame užsakovui pristatydami gaminius. Užsakovas privalo atlikti atžymą gaminio pase, atžymėdamas savo pastabas arba sutikdamas su gaminio kokybe. Garantuojame, kad gamybos procese naudojamos tik kokybiškos medžiagos ir furnitūra, o darbai atliekami kruopščiai ir atsakingai. Pretenzijos. Pretenzijas dėl baldų kokybės priima parduotuvė, pardavusi baldus, pirkėjui pateikusi garantinio įsipareigojimo raštą ir prašymą, kuriame turi būti nurodytas komplekto užsakymo numeris, pirkimo data, defekto pobūdis. Pretenzijos nepriimamos dėl defektų, kurie atsirado pirkėjui pažeidus baldų priežiūros ir naudojimo taisykles, ar dėl mechaninių pažeidimų – sudaužymų, atplėšimų, pratrynimų, išpūtimų, lūžių ir pan.